I keep dancing on my own

Den här helgen har varit rätt seg. I fredags var jag ledig så jag gick på stan på dagen och shoppade. Sen vi sex bowlade jag med min storasyster och hennes man. Det var kul, fast jag var inte så bra hehe. Sen åt vi god mat. Efter det drog jag hem och sen träffade jag Julia, men det hände inget speciellt så jag drog hem vid halv 12 typ.

Igår så följde jag med Mischa och jobbade i globen. Det var rätt kul, men det var många timar man jobbade. Men vi fick jobba på golvet så vi kunde se "konserten". Det var typ Veronica Maggio, Timbaktu och Takida som uppträde och Nour ni vet komikern var där också.



Och idag jobbade på Defintiv, det gick inge bra.

Så den här helgen har jag mest jobbat haha, borde plugga nu men jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0