heej

Heej, jag vet att ni saknat mig ( speciellt signe som läser min blogg varje dag!).

Den här veckan har var intensiv måste jag säga. Började sommarjobbet i måndags, måste ha på mig brandgulabyxor typ, jag är cool. Jag får typ ta bort ogräs, grenar och sånt i rålis och runt om i kungsholmen.

Jag jobbar sju till ett så det är lit ejobbigt att gå upp på morgonen, men det har inte stoppat mig från att göra saker på kvällen hehe. Har varit med Sanna och Signe några gånger (skitjobbiga tjejer..) hos Sanna och chillat med några. Det har varit skoj.

Är iallafall glad att de tär fredag för då slipper jag jobba imorgon och kan göra vad jag vill ikväll JIIHOOOO.

På jobbet hehe

sanna och robin

lopez, robin och karolis

jag påväg hem (välkammad ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0