Hemma

JA! Nu är jag hemma från Mallorca. Kom hem igår kväll. Det är ganska skönt att vara hemma faktiskt, för det kändes som om man gjorde exakt samma sak i 12 dagar. Även om jag kanske inte gjorde det haha. Solade och badade för det mesta och träffade ALice en dag också.

Idag ska jag skriva på kontrakt för ett sommarjobb. Hoppas det går bra, oroar mig typ för att de tror att jag inte ville ha det eller nått ( jag oroar mig ganska ofta i onödan). Men just nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske kolla på de saker jag köpte på mallis. haha.


Playa de Palma

Jag idag, jag vet jag har inte blivit brun..

Orka rinte lägga upp fler bilder just nu. GÖr det sent. Jag vet jag är lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0