I dont like this

Jag är faktiskt en sån människa som ger väldigt mycket, iallafall till mina vänner( vet att några i min familj läser haha), och jag gör det för jag tycker om det. Ja, det låter lite konstigt jag vet. Självklart finns det en gräns där jag känner att de räcker, men jag gillar iallafall ge när jag kan och har någonting över. Och då är det väldigt irriterande om man exempelvis bjuder en kompis på typ mat, fika eller lånar ut pengar och sedan inte får samma tjänst tillbaka. Tycker bara det är väldigt egoistisk. Men som sagt jag förstår om det skulle vara att man typ hade ett tuggummi och inte ville ge bort det för då har man ju inte "överflöd" av något. Men att bara ta och inte ge tycker jag inte är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0