karolina

Idag har varit en väldigt bra dag! Började med att jag fick reda på att jag får MVG i matte b och VG i kemi! Jag är verkligen nöjd med det. Efter skolan drog jag och Elin i min klass till skärholmen centrum för att vänta på att några killar i min klass skulle bli klara. Jag köpte ett linne från hm och sen drog vi till mälarhöjdens ip och kollade på när några i min klass spelade fotboll. Jag och Elin satt typ och åt chips och jordgubbar, det var skönt. Idag var det faktiskt otroligt varmt, höll på att dö eftersom jag bara hade svart på mig. Så imorgon har jag och Elin bestämt oss för att ha shorts haha.

Sen när jag kollade på min mejl nyss hade jag fått ett mejl och jag har fått sommarjobb som parkvärd i sommar. Fett najs! Timlön och tre veckors jobb utomhus haha.
Dessutom pratade jag med Julia idag om att jag ska följa med henne till Hultsfred i sommar, så funderar på att göra det.

Nu tänkte jag duscha. Hej då!


Jag och Abel i skolan idag haha


Hamza flashar röven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0