kb

Hej, sitter just nu vid mammas dator. Det beror på att jag fått virus på min dator, helt sjukt. Igår var jag med karin och signe hos mig och sen när karin gick satt jag och Signe och kollade på Existenz på min dator, och helt plötsligt så började det poppa upp massa grejer om att jag hade virus och något antivirusprogram scannade min dator. Då tänkte jag att jag kunde scanna med det programmet jag redan har, men när vi tryckte på det kom det upp en ruta där det stod att det blivit "infected by virus". Till och med när vi tryckte på internet kom det så, man kunde inte göra någonting. Vi lyckades ladda ner Signes antivirus program men då startades datorn om för det kom upp på skärmen att windows gjorde det av säkerhetsskäl. Det är ju jätteroligt, nu funkar varken datorn eller min tv (gjorde sönder sladden för ett tag sen). Måste kolla med min bror om han kan hjälpa mig annars får jag lämna in datorn :(
jag ledsen och förtvivlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0