Det är så synd om mig :(.................

Jag har så ont i fingret. Jag skulle äta lasagne som pappa hade köpt men den var kall så jag skulle värma den, men på grund av att vår micro gick sönder imorse typ så var jag tvungen att använda ugnen. Jag tänkte att jag kunde lägga maten på en tallrik för jag ändå inte skulle ha den i ugnen så länge ( tallrikar kan spricka vid för stor temperaturskillnad :P). Jag tog ut den efter ett tag med såndär skyddshanske och ställde min tallrik på bordet. Sen gick jag upp och gjorde nått och när jag satte mig vid bordet glömde jag bort att tallriken var skitvarm så jag drog den till mig och så brände jag mig. Så jag tog fingrarna under kallt vatten lite snabbt men sen blev jag så hungrig så jag ville äta. Då upptäckte jag att tallriken gått i två delar... De var inte så kul så då var jag tvungen att byta tallriken plus att mitt långfinger gjorde skitont. Värsta snyfthistorian asså. Hahaha.

Man ser typ inte men det är lite svullet. haha

Jag ute i solen förut idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0