karro med k

Idag har varit en okej dag. Det har varit väldigt bra bra vader och skolan var okej. Men inatt sov jag väldigt dåligt har börjat ana att jag kommer få svårt att sova igen. Det är inte bra!

Idag på Naturkunskapen gick vi ut och plocka typ 30 olika blommor och löv och sen var vi tvungna att kunna dom annars fick vi inte gå hem haha.

Sen när jag kom hem så sov jag till halv åtta det var skönt men osmart för jag har nationella i matte imorn så nu har jag pluggat lite grann. Tror inte de kommer gå så bra men sånt är livet liksom. Imorgon ska jag jobba och Karin har fått jobb där nu så hon ska på utbildning där imorn. Nu måste jag plugga!


schliteen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0