kb

tjenis banenis. Idag har varit en ganska jobbig dag. Den började med attj ag gick upp klockan sex eftersom jag hade nationella i matte b idag. Jag började åtta så var tvungen att åka hemifrån klockan sju, det var jätteskoj. Jag somnade typ på tunnelbanan. Sen hade jag provet och det gick dåligt. Dessutom var provet fyra timmar så efter det skulle jag och min statestikgrupp göra klart vår uppsats eller vad man kallar de. Jag gjorde i irncip allt! Seriöst! Jag och en annan kille har gjort diagrammen, jag har skrivit kommentarer till alla diagram samt skrivit vår analys. De andra två har gjort inledningen typ, som jag till och med satt och rättade och skrev till massa saker på eftersom de inte hade tagit med allt vi skulle.

Och sen jobbade jag idag och de gick dåligt för jag sålde bara en. En sak jag glömde säga var att idag orkade jag inte bry mig om hur jag såg ut så jag gick i mjukisar och utan smink till skolan de va skönt, men man känner sig fett ful haha. Nu vill jag typ sova. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0