yoooooo

Aa men tjena alla bloggläsare. Kom precis hem. Jag har haft en speciell dag faktiskt. Var i skolan( mycket roligt!), sen träffade jag mamma på stan och köpte en ny bikini och sen drog jag till mitt jobb. Jag sålde bara en  :( Plus att jag har fått huvudvärk.

Imorgon ska jag spela saxxis och träna tror jag, måste bli fit till sommaren liksom.

Igår hade jag tråkigt så jag gjorde ett konto på www.existenz.se Det är min favvosida, men har man konto kan man kolla grovare grejer. Vissa saker är typ sjuka som typ när folk blir dödade? Varför lägger man upp sånt liksom?



sån bikini med överdel också


Kommentarer
Postat av: alice pl

grövre ditt cp

2010-05-25 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0