I'M BACK BITCHEEEEES

shululu, länge man sa så haha.
Har inte pallat skriva, min vanliga ursäkt. MEn nu är det iallafall lov. Jätteskönt! Dock ska jag till skolan på onsdag ändå och göra matte, skooooooj!
Den här helgen har varit helt okej iallafall! I fredags var jag först ute och åt middag med några för att fira Mischa som fyllt år, sen drog jag hem till henne och var där en stund. Och sen drog jag till karin på Halloweenfest!
I lördags var jag på bio med Sanel,Ruben och KArin och såg paranormal activity 2, det var ganska bra faktiskt. Bättre än 1an faktiskt. Efter så drog vi på en fest hos karins kompis malin, men vi var itne där så länge.
Idag har jag försökt städa mitt rum, men jag har inte tempo direkt. Fast en sak som är skönt är att jag hela tiden tänker att man har ställt tillbaka klockan en timme så man typ sparar tid? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0