kb

Sitter just nu och ler när jag tittar på reprisen av Så mycket bättre på 4an. Ett av mina favoritprogram just nu faktiskt. Tycker det är sjukt jävla bra. Dom har liksom satt de bästa svenska artisterna i programmet och allas versioner av varandras låtar är sjukt bra. Kan dessutom passa på att säga att jag älskar Petter hihi. Det enda är att tiden programmet sänder ( lördagar typ 8 eller något) är lite av en dålig tid för mig eftersom det är helg så, inte för att skrytta eller så men jag  är rätt upptagen med alla mina 100tals vänner liksom.

TYcker Petters texter är väldigt bra :) Några av mina favoritlåtar av Petter:



Petter ft. Veronica Maggio - Längesen


Petter - Get by


Petter - Rostig kärlek


Petter - Fredrik Snortare och Cecila Synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0