Strax är det fredagsmys

Det slog mig nu att det är fredag idag. Jag har haft så fullt upp med plugg och så att jag inte riktigt räknat dagarna. Men nu har jag haft mitt matteprov, som för övrigt gick dåligt, men jag mår iallafall bra nu. Slipper plugg till på måndag typ. Eller måste plugga till min redovisning som jag har på måndag, men livet är chill ändå!

Idag på väg hände en såndär pinsam sak  som bara är pinsamt när man är själv. NI vet vad jag menar hehe, nämligen att ramla, det är verkligen sjukt awkward när man är själv. Dels på grund av att man inte har något att skratta med när man ramlar och att man måste typ säga/skrika för sig själv eftersom det blir typ konstigt om man inte säger någonting alls utan bara fortsätter gå. I allafall så hände det här mig idag. Jag skulle gå upp för ett trappa, försökte typ gå snabbt, och då så snubblade jag ganska rejält. Och då fick jag ut orden" iiiii jävla fitta" eller något sånt där endast för att jag måste säga något. (=iiiii är typ litet skrikljud ni vet vad jag menar). Efter det kollar man runt och ser om någon såg och skrattar lite för sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0