hejhejhej

Jag skrev ett inlägg för några dagar sen, men när jag skulle lägga upp det hade jag loggats ut för jag hade varit för oaktiv för länge typ haha.

I lördags hade jag i alla fall middag med några i klassen och sen chillkrök. Det var kul :)

I veckan har jag inte gjort något speciellt förutom idag då jag var på en jobbgrejs. Ska jobba några lördagar och dela ut lappar och informera om någon ny djurklinik.

Just nu håller jag på att räkna matematiiiiik. Har prov på fredag, och jag kan typ inget. Tror jag.

HAHAHA juste, jag har skypat med Siggan lite på senaste tiden och jag fotade henne under tiden(vi har videosamtal).

HAHAHHA jag vet att hon komer bli sur att jag lägger upp dom här. Fast jag har redan lagt upp dom på facebook så. MOHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0