kb

jag försökte ha en frågestund i hopp om att slippa skriva på ett tag men det gick ju inte så bra buhu!

Iallafall tänkte berätta en sak som jag stör mig på! Ni vet när man loggar in på facebook, ska kolla runt lite, chillar galet helt enkelt, så ser man någon som man har bland sina vänner, som uppdaterar sin status stup i kvarten!(ville använda ett rolig uttryck hehe), alltså en person som skriver allt den gör typ:

Bajs bajsson
ska äta en macka nu
Bajs bajsson ska gå och sova för jag har prov imorgon
Bajs bajsson Idag var en bra dag för jag tänkte inte på dig
Bajs Bajsson ska till doktorn imorgon för jag har en allvarlig sjukdom

HERREGUD JAG BRYR MIG INTE OM DITT LIV?????

Det var de jag ville säga, hare bra! HEJ!

Kommentarer
Postat av: alice

anledningen till att jag har "hideat" linnea...

2010-10-23 @ 20:21:58
Postat av: karro

hahahahah bra där!

2010-10-23 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0