hei

Den här helgen har varit helt okej. I fredags träffade jag först Karin och vi bestämde till slut att vi skulle gå på Hoffmaestro med Emma och Corinna. Jag och karin mötte upp Emma men när vi kom till Grönan var det sjukt lång kö, till skansen typ. Jag och Karin har inte gröna kortet och vi pallade inte stå i kön så vi gick bort och satte oss. Sen kom Corinna och några killkompisar till Karin. Vi tänkte att vi kunde vänta där tills typ halv nio för då skulle kön vara mindre plus att de skulle vara billigare att gå in. Men när vi gick tillbaka vid halv nio hade de slutat släppa in folk för att de var för många. Slutade iallafall med att jag och Corinna drog till en fest skarpnäck :)

I lördags träffaade jag Omar som var i Stockholm de här helgen, vi gjorde typ inget speciellt.

Idag har jag pluggat, är faktiskt stolt över mig själv att jag pluggat så bra haha. Sen för en stund sen kom min farbror och hans fru hit, dom har kommit hit från Mexico och ska typ vara här två veckor tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0