hej

Jag har inte skrivit på några dagar, kände att de inte spelade så stor roll eftersom ingen läser typ plus att jag inte hade så mycket att säga. Men sen kom jag på att jag skriver för mig själv hehe. Seriös tjej. Plus att jag är för rolig för att inte skriva. Haha tycker seriöst att jag är en rolig bloggare, synd att ingen läser bara :'(

Idag var jag iallafall på grönan med skolan, alla som läser  fysik i kommunala skolor fick komma för vi skulle göra olika expriment typ haha, men det var ganska kul :)

Sen försökte jag göra ibakade flätor i mitt hår, det gick ganska bra faktiskt för första gången måste öva mer bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du äger!

2010-09-12 @ 00:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0