kb

AAh men tjena faan. Whats uuuup? hehe.

Jag sitter och chillar i mitt rum nu medans min syrra städar sitt eftersom det kommer hit en tysk på onsdag. JAg vaknade nyss typ, sov nu efter jag kom hem från skolan. Jag sover fett ofta på dagarna, är sjukt trött men idag är det för att min syrra var tvungen att sova i mitt rum inatt på grund av att min farbror hans fru och farmor sov över här inatt. Och min syrra kunde inte sluta prata, jobbig unge de där. Fast jag sover nädå på dagarna typ så.. :P SÅ kommer väl va uppe ganska länge ikväll(är jag ändå så).

Jaa i helgen så var jag på kärrtorps nollning som var ifredags, det var ganska tråkigt tyckte jag. Och i lördags var jag på bio med Sanel och Ruben i min klass. Vi såg Resident Evil Afterlife. Den sög men vi hade skoj ändå haha.

Jag är iallafall fett hungrig men det finns inget att ätaaa buhuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0