Tisdag

Idag har verkligen varit en tråkigt dag. Jag slutade vid tolv. Karin kom till skolan för vi hade tänkt boka biljetter till sommaren, vi bestämde att jag och Karin skulle göra det ikväll ( vilket påminner mig om att hon inte har ringt, javla efterblivna människa hon e). Jag kom hem runt två, spelade lite gitarr, kollade top model. Sen kom jag på mig själv hur tråkigt jag verkligen hade. Jag fick idén att jag skulle gå och träna. Det är verkligen inte min stil men mamma kom hem och jag åt en kokosboll(viktig information, or not) och jag hade fortfarande tråkigt men tänkte att jag kan träna någon annan dag då jag har planerat det ( WTFtanke?). Satte mig i soffan och började kolla på project runway då jag helt plötsligt ställer mig upp och säger till mig själv: "Nej nu får du fan ta dig i kragen". Så jag sätter mig vid datorn... Hehe nej skoja kollade bara sl. Så åkte jag och tränade. Efteråt kändes det som om att dagen verkligen hade en mening. Eller kanske inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0