ORD

Något som jag verkligen inte kan säga är älskling, gumman, gubben, sötis och sådana ord. Eller kan säga dom men det är oftast tillgjort då. Kan i och för sig säga en mening som "lilla gumman, är du dum i huvudet?" typ. Haha asså om jag typ skulle tjaffsa med någon.

Men ett ord jag verkligen INTE kan säga och knappt kan skriva ut utan att bara bokstavera det är ordet K Y S S, alltså kyss. Fyfan va de ordet är fult, tror jag dör nästan. Tycker det var jobbigt och skriva ordet nu till och med. Har inte sagt ordet på flera år. Mina kompisar kan till och med sitta och säga de ordet för att retas med mig för dom vet att jag hatar det ordet. Sjukt att man kan hata ett ord egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0